Technologie Skutecznej komunikacji audiowizualnej

Digital Signage

Na nowojorskim Time Square ogromne ekrany przez całą dobę wyświetlają bajeczne obrazy, komunikaty i reklamy. Oto Digital Signage w wersji „maksimum”.

Ta sama technologia może działać również na mniejszą skalę. Spotykamy się z nią na co dzień: w banku, galerii handlowej czy w szpitalnej poczekalni. Ma ogromnie szerokie zastosowanie, a przy tym jest niezwykle skuteczna marketingowo.

To nowoczesny system komunikacji audiowizualnej, na który składają się dedykowane ekrany i specjalne oprogramowanie. Umożliwia zdalną prezentację różnego rodzaju treści: informacyjnych, reklamowych oraz wizerunkowych. Pozwala dotrzeć do odbiorcy w przyjazny i atrakcyjny sposób.

  • Digital Signage dla kin zapewnia możliwość informowania i angażowania gości.
  • Pomaga zwiększyć sprzedaż dzięki odpowiednim komunikatom sprzedażowym.
  • Zwiększa prawdopodobieństwo, że klienci do Ciebie wrócą.
  • Optymalizuje i usprawnia pracę Twojego personelu.

Digital Signage

Treści prezentowane są w atrakcyjny sposób i docierają do odbiorcy w sprzyjających okolicznościach. Błyskawicznie przyciągają, angażują i utrzymują jego uwagę, co przekłada się na efektywność, skuteczną komunikację oraz wyższą sprzedaż i większą świadomość marki.

Zdalne zarządzanie

Zaawansowany system Digital Signage pozwala na zdalne zarządzania treścią wyświetlaną na nośnikach cyfrowych. Oznacza to pełną kontrolę nad zawartością i harmonogramem wyświetlanych na ekranach obrazów i komunikatów. Treści można w dowolnej chwili aktualizować za pośrednictwem sieci Internet.

Dedykowane nośniki

Monitory i ekrany stosowane w technologii Digital Signage są zaprojektowane do ciągłej pracy i efektywnego działania nawet w trudnych warunkach zewnętrznych. Doskonale sprawdzają się w silnie oświetlonych pomieszczeniach lub w plenerach. Ich specjalne matryce zapewniają wysoką jakość obrazu i czytelność treści.

Innowacyjność

Digital Signage coraz silniej wypiera tradycyjne środki komunikacji marketingowej, takie jak ulotki, plakaty czy standy. Pozwala znacznie szybciej reagować na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość. Treści multimedialne są 10 razy lepiej zapamiętywane, niż te prezentowane w sposób statyczny.